Page 79 - whitepapers-amchamgr-committees
P. 79

Η  διαφάνεια  είναι  κρίσιμος  παράγοντας  καθώς  συνδέεται  άμεσα  και  με  πρωτοβουλίες
               υποστήριξης. Η στήριξη εστίασε στην ενίσχυση των εργαζομένων και των θέσεων εργασίας,

               στην  υποστήριξη  ανάκαμψης  της  οικονομίας  και  της  τοπικής  κοινότητας  στην  οποία
               δραστηριοποιούνται  οι  εταιρείες  και  στην  αποκατάσταση  της  ανταγωνιστικότητας.  Η
               διαφάνεια παραμένει βέβαια κρίσιμη για τη διασφάλιση των μετόχων, σε μια περίοδο όπου
               η επιχειρηματική αβεβαιότητα είναι η μόνη σταθερά.

               Η άποψη της κοινής γνώμης για τις επιχειρήσεις διαμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό από την
               ευαισθησία της σε περιόδους αβεβαιότητας. Είναι σημαντικό για τις εταιρείας να μελετούν
               συζητήσεις τρίτων σχετικά με το brand τους , το πώς αντιδρούν στην κρίση, αλλά κυρίως
               πρέπει να μπορούν να αντιλαμβάνονται τι ενδιαφέρει το κοινό τους και να διαμορφώνουν
               την επικοινωνία τους ανάλογα.

               Το  μήνυμα  της  εταιρείας  μέσα  από  κανάλια  επικοινωνίας  αλλάζει  στην  εποχή  της
               πανδημίας.  Υπάρχει  πάντα  ο  κίνδυνος  για  περιεχόμενο  που  δεν  προσαρμόζεται  στην
               κατάσταση  ή  φαίνεται  να  προσπαθεί  να  εκμεταλλευτεί  τη  συγκυρία,  με  καταστροφικά
               αποτελέσματα για την εταιρεία. Οι επιχειρήσεις που έχουν τη δυνατότητα, να αξιοποιήσουν
               μέσα  προβολής  για  να  παρέχουν  πληροφορίες,  να  υποστηρίξουν  τις  προσπάθειες  που
               γίνονται  στο  πλαίσιο  προστασίας  της  δημόσιας  υγείας,  της  κοινωνικής  συνοχής  και  την

               επανεκκίνηση  της  ζωής  μας  μέσα  σε  νέα  δεδομένα  ενθαρρύνονται  και  επιβραβεύονται.
               Πολλές  κοινωνικές  πλατφόρμες  και  πλατφόρμες  αναζήτησης  ανέπτυξαν  πολιτικές  που
               σχετίζονται  με  τον  Covid-19  με  στόχο  να  σταματήσουν  τη  διάδοση  παραπληροφόρησης,
               γεγονός που επηρέασε το διαφημιστικό και το ενημερωτικό περιεχόμενο.

               Τηλε-εργασία
               Σε όλο τον κόσμο, εκατομμύρια άνθρωποι αναγκάστηκαν να εργαστούν από απόσταση κατά
               τη διάρκεια της πανδημίας. Εκεί συνειδητοποίησαν πόσο πιο εύκολα και γρήγορα παράγεται
               εξαιρετική δουλειά εκτός γραφείου, γεγονός που ίσως καταστήσει δύσκολη την επιστροφή
               στο γραφείο..

               Αυτή  η  νέα  πραγματικότητα  ανέδειξε  και  σημαντικά  προβλήματα  και  προκλήσεις.  Η
               ισορροπία της οικογένειας απειλήθηκε από το γεγονός ότι δεν μπαίνει εύκολα ένα τέλος
               στην  εργάσιμη  ημέρα  και  συχνά  οι  τηλεδιασκέψεις  είναι  απανωτές  και  διαρκείς.
               Αναδείχθηκε το αίσθημα ανασφάλειας για μείωση απόδοσης, η δυσκολία πρόσβασης σε

               πληροφορίες και άλλοι παράγοντες άγχους για τον εξ αποστάσεως εργαζόμενο.

               Ήταν πολύ σημαντικό για τους εργοδότες να υποστηρίξουν τους ανθρώπους τους σε αυτά τα

               νέα δεδομένα με το να εξασφαλίσουν την πρόσβαση στον κατάλληλο εξοπλισμό, συνεχή
               επικοινωνία με τα μέλη της ομάδας και σαφείς οδηγίες για τα νέα καθήκοντα. Σημαντική
               ήταν και η επικοινωνία των συναδέλφων για θέματα εκτός εργασιακού αντικειμένου, με
               σκοπό  τη  διατήρηση  της  συνοχής  και  του  ομαδικού  πνεύματος.  Καθώς,  έρευνες

               AmCham GR – Επιτροπή Εταιρικής Υπευθυνότητας                                           79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84