Page 71 - Startup Toolkit v.2
P. 71
66 “ΕΡΓΑΛΕΙΌΘΉΚΉ” ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΙΚΌΤΉΤΑΣ 67
CHECKLIST α τελευταία χρόνια, το marketing τις προτεραιότητες και την ταυτότητα της
επιχείρησης.
έχει αλλάξει άρδην αναφορικά με τα
Τκανάλια που αξιοποιούνται, αλλά
και τις τακτικές. Το digital marketing έγινε CUSTOMER UNDERSTANDING Ένα από
ΓΙΑ ΚΑΘΕ STARTUP από τους πιο συχνά αναφερόμενους όρους τα βασικότερα προτερήματα που μπορεί
σε οποιοδήποτε άρθρο. Τι είναι όμως το
να αποκτήσει μια επιχείρηση είναι η
που θέλει να Digital Marketing; κατανόηση των πελατών της. Έτσι, μπορεί
να βελτιώσει το προϊόν ή την υπηρεσία
και να προσφέρει ακόμα πιο στοχευμένη
Digital marketing, είναι η online διαφήμιση
εμπειρία στον τελικό καταναλωτή. Ένα
σε ψηφιακά κανάλια, όπως για παράδειγμα
ακόμα μεγάλο προτέρημα που δίνει η
μηχανές αναζήτησης, websites, social media,
αξιοποιήσει τις email και mobile apps. Σαν όρος καλύπτει δυνατότητα αξιοποίησης των δεδομένων
των digital marketing channels και
ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων mar- εργαλείων είναι το personalization. Η κάθε
δυνατότητες της keting που συμπεριλαμβάνουν εκτός της επιχείρηση μπορεί δηλαδή με εύκολο τρόπο
να «προσωποποιήσει» την επικοινωνία με
διαφήμισης και άλλους στόχους προώθησης.
τον τελικό χρήστη, προσφέροντας ακόμα
καλύτερη εμπειρία.
Digital Marketing ΟΛΓΑ ΑΖΙΛΑΖΙΑΝ Πολλοί είναι οι λόγοι που επιβάλουν πλέον Καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες
DIGITAL MARKETING & COMMS σε μια επιχείρηση και ιδιαίτερα σε μια start-
up να ασχοληθεί με το digital περιβάλλον. αναπτύσσουν τις δυνατότητες του
MANAGER, MICROSOFT personalization, οι πελάτες αναμένουν
To DIGITAL MARKETING είναι ευρύ και μια αντίστοιχη εμπειρία. Για παράδειγμα,
δίνει την δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση πάνω από το 70% αναζητά σε κάθε «κλικ»
να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα ευρύ του το χαρακτηριστικό εκείνο που αφορά
κοινό, με ποικίλα χαρακτηριστικά. Επίσης, αποκλειστικά τις δικές του ανάγκες.
η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ του Διαφορετικά, εγκαταλείπουν σε λίγα
brand και του κοινού είναι αμφίδρομη, δευτερόλεπτα τον ιστότοπο ή το app.
καθώς το κοινό έχει τη δυνατότητα να
αλληλεπιδράσει με το brand. Επομένως, SOCIAL MEDIA ΚΑΙ DIGITAL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
μιλάμε για engagement του κοινού με την Τα social media επηρεάζουν την αγοραστική
επιχείρηση. απόφαση κάθε χρήστη. Δεν χωρά
αμφιβολία για την ανάγκη κάθε startup
BRAND BUILDING Με το digital και επιχείρησης να αξιοποιήσει τα digital
marketing η επιχείρηση μπορεί να marketing εργαλεία για να προωθήσει το
«χτίσει» το brand με αποτελεσματικό και προϊόν και να διευρύνει το κοινό της.
άμεσο τρόπο, καθώς έχει πολλά «όπλα»
στη διάθεσή της τα οποία βοηθούν να
δημιουργηθεί περιεχόμενο που προωθεί