Page 68 - Startup Toolkit v.2
P. 68
64 ΣΤΡΑΤΉΓΙΚΉ ΕΠΙΚΌΙΝΩΝΙΑ “ΕΡΓΑΛΕΙΌΘΉΚΉ” ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΙΚΌΤΉΤΑΣ 65
Εάν αυτά τα νούμερα φαντάζουν τεράστια, 3. ΠΕΙΤΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 6. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ 8. ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ
ας αναλογιστούμε ότι κάθε μέρα, ένα ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ Η ΜΕΓΑΛΟ
νέο μέσο ενημέρωσης -κοινωνικό δίκτυο Η εποχή των spreadsheets και των pie ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ Μπορεί πλέον μέσα από το NETFLIX και
- app - έξυπνη τεχνολογία, εμφανίζεται charts έχει τελειώσει. Το start-up σας, η νέα το GOOGLE όλοι να μπορούμε να είμαστε
ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον υπηρεσία ή το νέο προϊόν σας αντανακλούν Ένα προικισμένο επικοινωνιακά στέλεχος σούπερ διαφημιστές, δικηγόροι, χειρουργοί,
καθημερινό θόρυβο μέσα στον οποίο, το μοναδικές, δυναμικές προσωπικότητες, μίας start-up δεν είναι αρκετό να καλύψει μυστικοί πράκτορές ή ότι άλλο, όμως η
μήνυμά μας πρέπει να φτάσει στο κοινό- ταλέντα και δεξιότητες ανθρώπων τις ανάγκες που έχει μία επιχείρηση, αλήθεια είναι ότι η επιχειρηματικότητα δεν
στόχο μας. που είναι έτοιμοι να παλέψουν με κάθε υπηρεσία ή προϊόν. Κάθε μέλος της ομάδας είναι παιχνίδι και σίγουρα δεν χτίζεται από
εμπόδιο για να χτίσουν το όνειρο τους είναι ένα εξίσου σημαντικό μέρος της ανθρώπους που νομίζουν ότι τα ξέρουν
Σε αυτόν τον πρωτόγνωρο επικοινωνιακό μέσα από ένα γοητευτικό ταξίδι, ώστε να επικοινωνιακής στρατηγικής, την οποία και όλα. Στην καρδιά της επιχειρηματικότητας
λαβύρινθο τα ακόλουθα 9 σημεία είναι τα αλλάξουν κάτι στη ζωή κάποιων. Σε αυτό μπορεί να ενδυναμώσει ή να καταστρέψει. κρύβεται η ικανότητα μας να
ελάχιστα που οφείλουμε να θυμόμαστε και το συναρπαστικό ταξίδι θέλουμε να μας συνεργαζόμαστε, να ακούμε αυτούς που
ιδανικά να ακολουθούμε είτε αποτελούμε ακολουθήσει ο συνομιλητής μας. 7. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ξέρουν τον τρόπο για να μας βοηθήσουν
start-up, είτε εδραιωμένη μικρή ή μεγάλη ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ και να συνθέτουμε.
επιχείρηση: 4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΚΑΘΕ
ΒΗΜΑ Η πολυπολιτισμική εποχή μας με τις 9. ΑΝΑΠΝΕΕΤΕ ΑΕΡΑ – ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΤΕ
1. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ-ΣΤΟΧΟ αναρίθμητες νέες τεχνολογίες και
ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ Καθετί που κάνουμε και καθετί που λέμε, κοινωνικές τάσεις, έχει συνθλίψει Στην εποχή μας περισσεύουν τα μηνύματα
προκαλεί μία αντίδραση, την οποία και παραδοσιακά σιλό, την ίδια στιγμή που και οι ιστορίες που αντανακλούν αυτό που
Σημασία δεν έχει μόνο αυτό που θέλετε οφείλουμε να αξιολογούμε άμεσα, ώστε υψώνονται νέα ακόμα ισχυρότερα. Η έλεγαν πολύ σοφά οι παλιότεροι «αέρα
να πείτε εσείς με τη δική σας αισθητική, αντίστοιχα άμεσα, να χτίζουμε πάνω σε διαρκής σύγκρουση ιδεών, αξιών και κοπανιστό». Τα αναρίθμητα, νέα μέσα, οι
αλλά το πώς αυτό θα ταιριάξει με αυτά καθετί θετικό ή να αντιμετωπίζουμε καθετί πολλών από αυτά που θεωρούσαμε εξίσου αναρίθμητοι influencers, η ικανότητα
που αναζητά το κοινό σας, με την δική του αμφιλεγόμενο. Οι ευκαιρίες είναι ελάχιστες, βασικές δομές της κοινωνίας μας με νέες όλων μας με ένα smartphone και μερικά app
κουλτούρα και αισθητική λαμβάνοντας ο ανταγωνισμός είναι πάντα έτοιμος να τάσεις, ιδέες και πρακτικές, συνθέτουν να μπορούμε να δημιουργούμε περιεχόμενο
υπόψη το ευρύτερο περιβάλλον και φυσικά εκμεταλλευτεί την στραβοτιμονιά μας και ένα εξαιρετικά πολυδιάστατο περιβάλλον, και πάνω από όλα, ο συνδυασμός της
τον ανταγωνισμό σας. το εύρος προσοχής του ακροατή μας είναι στο οποίο ο κάθε συνομιλητής μας έχει βιασύνης όλων μας με ένδεια κριτικής
εξαιρετικά περιορισμένο. όλο και λιγότερα κοινά με τον επόμενο. σκέψης και αντίληψης, έχουν δημιουργήσει
2. ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ Σε αυτό το περιβάλλον είναι αναγκαία μία ένα περιβάλλον που η αλήθεια – παρ’ όλες
ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ 5. ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ διαφορετική αντίληψη για την επικοινωνία τις δυσκολίες να ξεχωρίσει – οδηγεί στην
ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΣΑΣ ΚΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΗΜΗΣ και τη σύνθεση του κάθε μηνύματος, το επίτευξη των όποιων στόχων μας.
οποίο μεταμορφώνεται από ένα μονολιθικό
Καλώς ή κακώς κάθε συνομιλητής μας είναι Κάθε εργοδότης ή εργαζόμενος, επενδυτής «σφυρί» σε ένα πολυδιάστατης τεχνολογίας
εκτεθειμένος σε εκατομμύρια μηνύματα, ή πελάτης, συνεργάτης ή προμηθευτής χειρουργικής ακρίβειας εργαλείο.
λογότυπα, εικόνες που διεγείρουν την αναζητά πλέον πολύ περισσότερα από ένα
αισθητική του, την κουλτούρα και προϊόν, υπηρεσία, μέρισμα ή αμοιβή. Η
ταυτόχρονα τις προκαταλήψεις του. εικόνα και η αντίληψη που προβάλλουμε
Η σωστή ανάλυση του κοινού μας, για τη φήμη, το κύρος, τη δυναμική, τις Kάθε μήνυμα είναι μέρος μίας
ώστε να βρούμε το κατάλληλο μείγμα προοπτικές και την επιρροή μας, συνθέτουν
επικοινωνιακών εργαλείων, τόνου και μία εικόνα που έχει ο καθένας μας και
αισθητικής, είναι εξαιρετικά σημαντική, που οφείλουμε να θωρακίζουμε και να ολοκληρωμένης ιστορίας που θα
ώστε να κερδιθεί η πρώτη εντύπωση και ενδυναμώνουμε σε κάθε βήμα μας.
το ενδιαφέρον και να καλλιεργηθεί η όποια εμπνεύσει, θα συνεπάρει, θα προκαλέσει
επιθυμητή αντίληψη.
και θα κερδίσει το όποιο κοινό