Page 75 - Startup Toolkit v.2
P. 75

70     CHECKLIST FOR DIGITAL MARKETING                                              “ΕΡΓΑΛΕΙΌΘΉΚΉ” ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΙΚΌΤΉΤΑΣ     71












 Checklist #3  άσκοπα και υπάρχει έλεγχος στο κόστος   Checklist #6   εφαρμογές λειτουργούν ως aggregators,
 EMAIL MARKETING   • Για να μην καταναλώνονται χρήματα   LINKEDIN & SALES NAVIGATOR  συγκεντρώνουν δηλαδή όλη την
 χωρίς τη σωστή στοχοθέτηση χρειάζεται              απαραίτητη πληροφορία, και συνδέονται
 Παρόλες τις συζητήσεις τα τελευταία χρόνια   η συμβουλή και εφαρμογή ειδικού για να   Το LinkedIn είναι το κατεξοχήν B2B   με τα social media της εταιρείας ή του
 σχετικά με το email marketing, παραμένει   δημιουργηθεί μια επιτυχημένη καμπάνια  medium, καθώς δίνει τη δυνατότητα στις   user για να μπορεί κανείς να τα μοιραστεί
 ένα από τα πιο δυνατά μέσα επικοινωνίας,    επιχειρήσεις να προωθήσουν το προϊόν   με λίγα clicks. Μια τέτοια εφαρμογή
 με μεγάλο ROI (return on investment).   τους, αλλά και να αναπτύξουν και lead   για παράδειγμα είναι το Elevate που
 Σε πρόσφατη έρευνα φαίνεται ότι το ROI   Checklist #5  generation τακτικές. Με εναλλακτικές   συνδέεται με το LinkedIn και προτείνει
 στις τελικές πωλήσεις ενός προϊόντος μέσα   SEARCH ENGINE OPTIMIZATION   μορφές διαφήμισης, όπως στόχευση με   συγκεκριμένες ενότητες ανάλογα με τα
 από το email marketing είναι x4 φορές   (SEO)  τίτλους εργασίας, emails, κλπ., το LinkedIn   πεδία ενδιαφέροντος του κάθε χρήστη.
 μεγαλύτερο σε σχέση με άλλα μέσα (social   είναι το μέσο με το μεγαλύτερο Return on   Μια ακόμα δυνατότητα είναι το scheduling,
 media, paid search, κλπ.).  Ας υποθέσουμε ότι η startup έχει ένα   Investment για τους B2B οργανισμούς.   που σημαίνει ότι κάθε χρήστης μπορεί να
 website με φοβερό design και content               προγραμματίζει τα posts του.
 TIPS & TRICKS: Τι θα πρέπει μια startup να   σχετικά με τις υπηρεσίες. Μπορεί κάποιος   Μια ακόμα δυνατότητα που προσφέρει
 λάβει υπόψη πριν ξεκινήσει να αναπτύσσει   να το βρει εύκολα; Η απάντηση είναι όχι,   το LinkedIn είναι και το Sales Navigator.
 τακτικές email marketing;      αν δεν έχει γίνει SEO optimization. Και αυτό   Πρόκειται για μια συνδρομή που «ανοίγει»
 •  Θέμα email: Ένα από τα σημαντικότερα   γιατί υπάρχουν εκατοντάδες websites   τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να
 και πιο engaging «όπλα» του email   με παρόμοια προϊόντα στις μηχανές   βρίσκουν το κοινό τους στοχευμένα, ακόμα
 marketing. Πρέπει να είναι απλό, σαφές και   αναζήτησεις. Πώς μπορεί ο ιστότοπος   και απο άτομα – επιχειρήσεις που δεν είναι   Χρήσιμες πηγές
 να εμφανίζει καθαρά το benefit.   να εμφανίζεται στην κορυφή όταν οι εν   connected στις επαφές τους. Ιδιαίτερα για   Tools:
                                                       https://business.linkedin.com/sales-solutions/
 •  Το κείμενο να είναι ευανάγνωστο: Ή   δυνάμει πελάτες ψάχνουν για τις λέξεις-  τις B2B startups είναι ένα κανάλι αύξησης
                                                       sales-navigator
 προσοχή που μπορεί να δώσει κάποιος   κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρηση;  των πωλήσεων σε κοινά που θα είχαν
                                                       https://www.similarweb.com
 σε ένα email είναι σχετικά περιορισμένη,   Το optimization στα search engines όχι   δύσκολα πρόσβαση.   https://sproutsocial.com
 αν αναλογιστεί κανείς πόσα μπορεί να   μόνο αυξάνει τα visits στο website, αλλά   https://www.linkedin.com/elevate
 λαμβάνει μέσα στην ημέρα του. Γι΄αυτό τον   και δημιουργεί πωλήσεις, αφού είναι   Bonus για τα Social Media: Built your
 λόγο είναι καλό το μήνυμα που πρέπει να   στοχευμένη ενέργεια. Επιπλέον, αν το   personal brand  Websites με τελευταία νέα για social media:
                                                       http://wersm.com
 επικοινωνηθεί να είναι ξεκάθαρο.  website βρίσκεται ψηλά στα αποτελέσματα   Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που θα
                                                       https://www.socialmediatoday.com
 •  Optimized για κινητά: Ή μεγαλύτερη   αναζήτησης όταν οι πελάτες αναζητούν   πρέπει να χτίσει ένας επαγγελματίας τόσο
 «κατανάλωση» content γίνεται πλέον   τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα   για την εταιρεία του όσο και για το personal
 μέσω κινητών. Είναι σημαντικό το email να   προϊόντα της startup, τότε δημιουργείται   brand του είναι η φήμη του. Με άλλα λόγια,
 φαίνεται όμορφο σε κάθε συσκευή.  θετική εντύπωση ότι η εταιρεία είναι   η δυνατότητα που έχει κάποιος να «χτίσει»
 αξιόπιστη και γνωστή.  την επαγγελματική του εικόνα online.
            Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά θέματα
 Checklist #4   TIPS & TRICKS: Εργαλεία που μπορούν να   που μπορεί κάποιος να αναδείξει, όπως για
 PAY-PER-CLICK MARKETING   βοηθήσουν στο optimization του SEO:   παράδειγμα αν υπάρχει ένα συγκεκριμένο
 •  Keyword Planner: Πρόκεται για μια   expertise της εταιρείας ή του ατόμου στο
 Το pay-per-click (PPC) είναι μια μέθοδος   targeted έκδοση του Estimator Tool and   retail, τότε τα θέματα που μπορούν να
 που χρησιμοποιεί τη διαφήμιση των   Keyword Tool Google AdWords.   αναδειχθούν είναι πάνω στον τομέα αυτό.
 search engines με σκοπό να προσεκλύσει   •  SimilarWeb: Online tool για την ανάλυση
 επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Το   πληροφοριών traffic και marketing insights   Πώς όμως μπορεί κάποιος να οργανώσει
 PPC είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την   για κάθε website.  καλύτερα το content και να αναδείξει όλες
 προώθηση των πωλήσεων.  τις δυνατές πτυχές;


 TIPS & TRICKS:  Υπάρχουν πολλές εφαρμογές και websites
 • Pay per click σημαίνει ότι η χρέωση γίνεται   που μπορούν να βοηθήσουν προς την
 στο click, επομένως δεν χάνονται χρήματα   κατεύθυνση αυτή. Συνήθως αυτές οι
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80