Page 76 - Startup Toolkit v.2
P. 76

72                                                                                                                                                                                                   “ΕΡΓΑΛΕΙΌΘΉΚΉ” ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΙΚΌΤΉΤΑΣ     73






















                                                                                                                                                                           πολλοί, που είναι δύσκολο να βρεθούν
                                                                                                                                                                           από μικρές επιχειρήσεις. Γι’ αυτό και,
                                                                                                                                                                           κατά τη γνώμη μου, το μεγαλύτερο βάρος
                                                                                                                                                                           αν θέλουμε να έχουμε ταχεία ανάπτυξη
                                                                                                                                                                           πέφτει στις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις
                  PRACTICES                                                                                                                                                να δώσουν έμφαση στην έρευνα και να
                                                                                                                                                                           δημιουργήσουν εσωτερικά το περιβάλλον
                                                                                                                                                                           που θα τους επιτρέπει να παράγουν
                                         THAT                                                                                      Μιχάλης Λεμπιδάκης                      καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.



                                                                                                                                   ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ,                          Αλλά από που πρέπει να προέρχονται
                                                                                                                                                                           οι καινούργιες ιδέες που οδηγούν στην
                               INSPIRE                                                                                             ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗΣ ΑΒΕΕ                    καινοτομία; Από την έρευνα της αγοράς
                                                                                                                                                                           και τη διερεύνηση των αναγκών του

                                                                                                                                       ια να μπορέσει μια επιχείρηση να    καταναλωτή; Η, όπως λέει ο Steve Jobs,
                                                                                                                                                                           οι μεγάλες καινοτομίες δεν μπορεί να
                                                                                                                                       επιτύχει σε μια παγκοσμιοποιημένη
                                                                                                                                                                           προέλθουν από τη γνώση των επιθυμιών
                                                                                                                                   Γοικονομία, κλειδί είναι να εξασφαλίσει
                                                                                                                                                                           του πελάτη, γιατί πραγματική καινοτομία
                                                                                                                                   ανταγωνιστικό πλεονέκτημα - είτε
                                                                                                                                                                           είναι κάτι που ο πελάτης δε μπορεί ούτε
                                                                                                                                   μέσω χαμηλότερου κόστους από τους
                                                                                                                                                                           να φανταστεί κι επομένως πρέπει εσύ σαν
                                                                                                                                   διεθνείς ανταγωνιστές είτε μέσα από
                                                                                                                                                                           παράγωγος να το οραματισθείς, να το
                                                                                                                                   διαφοροποίηση.
                                                                                                                                                                           υλοποιήσεις και να δημιουργήσεις στον
                                                                                                                                                                           πελάτη την ανάγκη γι’ αυτό;
                                                                                                                                   Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα που το
                                                                                                                                   μέγεθός της δε μπορεί εύκολα να
                                                                                                                                                                           Η αλήθεια, νομίζω πως είναι κάπου στη
                                                                                                                                   εξασφαλίσει οικονομίες κλίμακας, που
                                                                                                                                                                           μέση: Ένας οργανισμός για να καινοτομεί,
                                                                                                                                   δεν έχει φθηνές πρώτες ύλες, που έχει
                                                                                                                                                                           να πρωτοπορεί, να αλλάζει τα δεδομένα
                                                                                                                                   υψηλό μεταφορικό κόστος προς τις
                                                                                                                                                                           στην αγορά, πρέπει και να μπορεί
                                                                                                                                   μεγάλες αγορές, η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, δηλ. η
                                                                                                                                                                           να παίρνει τα μηνύματα της αγοράς
                                                                                                                                   ανάπτυξη και παραγωγή εξειδικευμένων
                                                                                                                                                                           προβλέποντας τις μελλοντικές απαιτήσεις
                                                                                                                                   προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν
                                                                                                                                                                           των πελατών, αλλά και εσωτερικά, να
                                                                                                                                   πλεονεκτήματα στους πελάτες είναι
                                                                                                                                                                           έχει τους ανθρώπους και τον τρόπο
                                                                                                                                   ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ για την επιτυχία.
                                                                                                                                                                           να σκέφτεται Out Of The Box ώστε να
                                                                                                                                                                           δημιουργεί χρήσιμες λύσεις που ακόμα
                                                                                                                                   Παρόλο που θα ήταν ευχής έργον να
                                                                                                                                                                           και οι ίδιοι οι πελάτες δεν μπορούν να
                                                                                                                                   υπάρχουν πολλές start-ups, πολλές καλές
                                                                                                                                                                           φανταστούν.
                                                                                                                                   ιδέες από νέους επιχειρηματίες, η αλήθεια
                                                                                                                                                                           Στις πιο πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
                                                                                                                                   είναι πως οι πόροι που απαιτούνται
                                                                                                                                                                           η καινοτομία προέρχεται βασικά από ιδέες
                                                                                                                                   για να μετατραπεί μια ιδέα σε διεθνώς
                                                                                                                                                                           του ίδιου του επιχειρηματία. Σε κάποιες
                                                                                                                                   εμπορεύσιμο προϊόν είναι συνήθως τόσο
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81