Page 19 - Quality Internship Guide
P. 19
που χρειάζεται για πρακτική άσκηση, αλλά και τον Το δομημένο πρόγραμμα εξασφαλίζει στον
αριθμό των ατόμων που μπορεί να διαθέσει για πρακτικάριο:
την εκπαίδευση και επίβλεψη των πρακτικάριων. • Ξεκάθαρους γραπτούς στόχους σχετικά
με τις γνώσεις που θα αποκτήσει από το
ΒΗΜΑ 2. Έχοντας καταλήξει στις δεξιότητες που συγκεκριμένο πρόγραμμα
αναζητά, η εταιρεία είναι στη φάση προσέγγιστης
• Δυνατότητα γνωριμίας με τα διάφορα
της ακαδημαίκης κοινότητας και των κέντρων
τμήματα της εταιρείας και τις επιχειρηματικές
εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και διαφόρων
της λειτουργίες
“Τρίτων” τομέων (βλ. Regeneration), τα οποία
• Δυνατότητα ανάληψης διαφορετικών
μπορούν να την «προμηθεύσουν» με νέους που
καθηκόντων και άρα χρησιμοποίησης και
διαθέτουν τις δεξιότητες που αναζητά χτίζοντας
εξάσκησης διαφορετικών δεξιοτήτων
έτσι μία γέφυρα ανάμεσα στην εκπαίδευση και
την αγορά εργασίας, η οποία μπορεί να συμβάλλει • Επαφή με έμπειρα στελέχη σε συγκεκριμένο
ενεργά στη μείωση της νεανικής ανεργίας. χρόνο και δυνατότητα «διδασκαλίας» από
πρώτο χέρι
ΒΗΜΑ 3. Επόμενο βήμα είναι ο σχεδιασμός
• Συμμετοχή σε τακτές συναντήσεις με τον
ενός δομημένου και συνεκτικού προγράμματος
«επόπτη/προϊστάμενο», ώστε να υπάρχει
πρακτικής άσκησης που δεν θα εξασφαλίζει
συστηματική αξιολόγηση και ανάπτυξη
προστιθέμενη αξία μόνο για τους νέους, αλλά θα
ενισχύει και την εικόνα της εταιρείας ως Εργοδότη
Επιλογής προσελκύοντας έτσι το ανθρώπινο Επιπλέον είναι χρήσιμη η ενθάρυνση off-duty
δυναμικό που της ταιριάζει, αλλά και βρίσκοντας επαφών (πχ. lunch breaks, business events) μεταξύ
το ταλέντο που αναζητά. Συγκεκριμένες συζητήσεις του προσωπικού και των πρακτικάριων, ώστε να
με όλα τα τμήματα βοηθούν στη διαμόρφωση ανταλλάσουν πιο χαλαρά προβληματισμούς αλλά
του προγράμματος, ώστε οι πρακτικάριοι που και να δέσουν ως ομάδα.
θα έρθουν να βοηθήσουν αποτελεσματικά και
να συμβάλλουν συγκεκριμένα στους στόχους της
εταιρείας.
p. 16