Page 64 - Startup Toolkit v.2
P. 64

60                                                                                                                                                                                                   “ΕΡΓΑΛΕΙΌΘΉΚΉ” ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΙΚΌΤΉΤΑΣ     61






















                         ΣΤΡΑΤΉΓΙΚΉ                                                                                                        ολονότι το 2020 δεν είναι ακριβώς   Σε αυτό το περιβάλλον η επικοινωνία
                                                                                                                                                                           αναδεικνύεται ως ένα εξαιρετικά ισχυρό,
                                                                                                                                           όπως το έδειχναν οι ταινίες της
                                                                                                                                   Μδεκαετίας του 90’, είναι γεγονός       σημαντικό και πολυδιάστατο εργαλείο
                                                                                                                                   ότι ο κόσμος μας έχει αλλάξει δραματικά.    που απαιτεί εξειδικευμένους χειρισμούς.
                    ΕΠΙΚΌΙΝΩΝΙΑ                                                                                                    Επιπλέον, έχει αλλάξει ο τρόπος με τον   Ίσως πια είναι πιο εύκολο να πει κάποιος
                                                                                                                                                                           τι δεν είναι η επικοινωνία, αφού κάθε μέρα
                                                                                                                                   οποίο σκεφτόμαστε, κρίνουμε, επιλέγουμε
                                                                                                                                   και επικοινωνούμε.                      αποκτά και πιο διευρυμένο ρόλο σε κάθε
                 Story, Perception,                                                                                                Όταν την δεκαετία του 90’ άρχισε να     πεδίο δραστηριοποίησης. Δεν είναι λοιπόν,
                                                                                                                                                                           ένα ωραίο λογότυπο, ένα άρθρο, ένα web-
                                                                                                                                   διαφαίνεται ο πολυδιάστατος ρόλος της   site, μία φωτογραφία δίπλα σε celebrities ή
                                                                                                                                   επικοινωνίας, ήταν μια σχετικά προβλέψιμη   επισήμους.
                             Reputation,                                                                                           διαδικασία. Σταθερές στρατηγικές και    Η επικοινωνία σήμερα είναι η ανάπτυξη και
                                                                                                                                   εργαλεία, όπως γνωριμίες με τον Τύπο,
                                                                                                                                   εμπορικές εκθέσεις, δελτία τύπου και    διαχείριση ιστοριών που χτίζουν σχέσεις,
                                   Relations                                                                                       παρουσιάσεις, αποτύπωναν το μεγαλύτερο   διαμορφώνουν αποφάσεις και συνθέτουν
                                                                                                                                                                           αντιλήψεις.
                                                                                                                                   μέρος της ιστορίας μιας επιχείρησης-
                                                                                                                                   προϊόντος-υπηρεσίας-ιδέας. Στην συνέχεια
                                                                                                                                   όμως, οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις   Στην FORESIGHT λέμε συχνά ότι κάθε
                                                                                                                                   και κοινωνικές ανακατατάξεις, μαζί με   project αποτελεί μία πολιτική καμπάνια –
                                                                  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
                                                                                                                                   την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής       είτε πρόκειται για ένα start-up που αναζητά
                                                                  FOUNDER & CEO, FORESIGHT                                         δικτύωσης, άλλαξαν τον τρόπο με το      στήριξη, μία οικογενειακή μικρή επιχείρηση
                                                                  SRATEGY & COMMUNICATIONS                                         οποίο οι ιστορίες δημιουργούνται,       ή έναν κολοσσό του Fortune 100.
                                                                                                                                   παρουσιάζονται και διακινούνται.
                                                                                                                                                                           Απαιτεί, γνώσεις, ευρεία αντίληψη,
                                                                                                                                   Όσο όμως κι αν αλλάζουν τα εργαλεία     διπλωματία, insight, στρατηγική θεώρηση,
                                                                                                                                   και το περιβάλλον, αυτό που εξακολουθεί   σχέσεις, συμμαχίες και διαρκή διαμόρφωση
                                                                                                                                   να κινητοποιεί το κοινό-στόχο κάθε      μηνυμάτων, ώστε τα όποια κοινά
                                                                                                                                   επιχείρησης να εκτιμήσει, υποστηρίξει και   (εργαζόμενοι, ανταγωνιστές, διαμορφωτές
                                                                                                                                   επιλέξει ένα προϊόν, υπηρεσία ή όραμα   αποφάσεων, media, κέντρα εξουσίας) να
                                                                                                                                   είναι η εμπιστοσύνη που εμπνέει. Η καρδιά,   είναι στο σημείο που πρέπει τη στιγμή που
                                                                                                                                   όμως, της κάθε ιστορίας παραμένει το    θα απαιτηθεί.
                                                                                                                                   περιεχόμενό της, η ουσία της, το «γιατί»,
                                                                                                                                   η αλήθεια που αντανακλά. Και εκεί πλέον   Η επικοινωνία οφείλει, πλέον, να είναι ένας
                                                                                                                                   εδράζεται η μεγαλύτερη πρόκληση. Πώς σε   διαρκής THINK-TO-ACT μηχανισμός που
                                                                                                                                   έναν κόσμο, που κάθε στιγμή βομβαρδίζεται   δουλεύει με τον κατάλληλο τρόπο, στον
                                                                                                                                   από εκατομμύρια μηνύματα, μέσα από      κατάλληλο χρόνο προς το κατάλληλο
                                                                                                                                   χιλιάδες κανάλια, μπορεί μια εταιρεία να   πάντα κοινό.
                                                                                                                                   ξεχωρίσει.
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69