Page 53 - whitepapers-amchamgr-committees
P. 53

•  Η επιχειρηματικότητα να μπει ως υποχρεωτικό μάθημα σε όλες τις πολυτεχνικές και

                     οικονομικές  σχολές  και  ως  μάθημα  επιλογής  σε  όλες  τις  υπόλοιπες,  όπως
                     αποφασίστηκε ήδη για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια


               Η Εκπαίδευση στη μετά την πανδημία του covid-19 εποχή
               Αναδείχθηκε η ανάγκη για την ύπαρξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η οποία όμως δεν
               υποκαθιστά  την  εκπαίδευση  με  φυσική  παρουσία  σε  όλα  τα  σημεία  αλλά  μπορεί  να  τη
               συμπληρώσει όπου χρειαστεί (πχ σε εξειδικευμένα μαθήματα, σε κενά σε προσωπικό κλπ).
               Για την προσαρμογή και επιβίωση στο περιβάλλον που δημιουργείται  λόγω της πανδημίας

               και μετά από αυτή,  γίνεται άμεση η ανάγκη για αλλαγή στον τρόπο και στο περιεχόμενο της
               ελληνικής  παιδείας.  Χρειάζεται  ανάπτυξη  χαρακτηριστικών  και  δεξιοτήτων  που  δεν
               καλλιεργούνται στο ελληνικό σύστημα. Χρειάζονται δεξιότητες στην ψηφιακή τεχνολογία,
               δημιουργικότητα,  αναλυτική  και  κριτική  σκέψη,  προσαρμοστικότητα,  συντονισμός  με
               πολλές διαφορετικές ομάδες. Είναι άμεση η ανάγκη να αφήσουμε πίσω την απομνημόνευση
               και  τον  καθορισμό  της  παιδείας  από  τις  πανελλήνιες  εξετάσεις  και  να  εστιάσουμε  στην
               ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως των ανωτέρω.



               Προτάσεις για την ορθή χρήση της τηλε-εκπαίδευσης


                  •  Ειδική πλατφόρμα (child friendly) ώστε να καλύπτει εξειδικευμένες ανάγκες
                  •  Γρήγορο δίκτυο, καθορισμένες γραμμές από τους παρόχους
                  •  Εξοπλισμός εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
                  •  Ατομικός εξοπλισμός μαθητών – σπουδαστών – δασκάλων – καθηγητών: υπολογιστές,
                     κάμερες, απαραίτητο λογισμικό
                  •  Εκπαίδευση  δασκάλων  και  καθηγητών  στον  τρόπο  υλοποίησης  μαθημάτων  μέσω
                     διαδικτύου ώστε να είναι διαδραστικά

                  •  Εκπαίδευση μαθητών και σπουδαστών στον τρόπο παρακολούθησης και συμμετοχής
                     στα μαθήματα μέσω διαδικτύου
                  •  Δημιουργία ψηφιακών βιβλίων. Ορισμός επιστημονικής επιτροπής η οποία:
                  •  -θα επιλέξει την ύλη που θα περιλαμβάνει κάθε διδακτικό βιβλίο και θα βασίζεται στην
                     πληροφόρηση που υπάρχει διαθέσιμη ήδη στο διαδίκτυο

                  •  -θα  συντάξει  εγχειρίδιο  αναζήτησης  πληροφοριών  σχετικών  με  κάθε  μάθημα  στο
                     διαδίκτυο
                  •  Συνεχής  αξιολόγηση  των  ηλεκτρονικών  υπηρεσιών  εκπαίδευσης    από  τον  φορέα
                     (Υπουργείο Παιδείας)
                  •  Αξιολόγηση e-learning technology vendors
                  •  Αξιολόγηση προτεινόμενων πλατφορμών για διαδικτυακή διδασκαλία
                  •  Αξιολόγηση λογισμικών εταιριών - για εξετάσεις εξ/αποστάσεως (exam/quiz – and -
                     invigilation/proctoring software vendors)

               AmCham GR – Επιτροπή Εκπαίδευσης-Καινοτομίας-Επιχειρηματικότητας                       53
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58