Page 114 - AmChamGR Committees | 2022 Whitepapers
P. 114
Mobile- Remote Working – Collaboration
• Εναρμόνιση με κουλτούρα απομακρυσμένης εργασίας και αξιοποίηση μοντέλου τηλε-
εργασίας για δημοσίους φορείς μέσω χρήσης κατάλληλων εφαρμογών γραφείου και
εργαλείων παραγωγικότητας, συνδιασκέψεων και συνεργασίας στο προσωπικό των φορέων
με δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (work from home).
• Αντίστοιχη προσφορά υπηρεσιών του δημοσίου προς τους πολίτες με μοντέλα
απομακρυσμένης προσωπικής εξυπηρέτησης με λειτουργικό και εύκολο προς τους πολίτες
τρόπο (online citizen appointments-scheduling, citizen video calls).
• Αξιοποίηση σύγχρονων μοντέλων Software as a Service για την παροχή των εφαρμογών και
εργαλείων πάντα στις τελευταίες εκδόσεις από τον πάροχο της υπηρεσίας με ταυτόχρονη
αποφυγή του κόστους λειτουργίας και διαχείρισης και του συνεπαγόμενου χρόνου
συντήρησης τις υποκείμενης υποδομής.
• Παροχή εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης με χρήση
προηγμένων εργαλείων παραγωγικότητας και συνεργασίας, τηρώντας όλα τα διεθνή
πρότυπα ιδιωτικότητας και προστασίας προσωπικών δεδομένων, με δυνατότητες
κλιμάκωσης για βέλτιστη παροχή υπηρεσιών.
• Πιλοτική εφαρμογή των πλέων συγχρόνων τεχνολογιών Virtual Reality και Augmented Reality
στους τομείς που η παραδοσιακή τηλεργασία δεν μπορεί να εφαρμοστεί ώστε να αυξηθεί το
ποσοστό των εργαζομένων που τελικά σε αντίστοιχες καταστάσεις ανάγκης θα μπορούν να
δουλεύουν σε προστατευμένο περιβάλλον.
Data & Artificial IntelIigence
• Αξιοποίηση των δεδομένων με την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), που είναι και η μόνη τεχνολογία
που επιτρέπει επί της ουσίας την άντληση πραγματικά αξιοποιήσιμης πληροφορίας από τον
εκθετικά αυξανόμενο τεράστιο όγκο δεδομένων, Open data, και τεχνολογιών analytics, για
διαφάνεια (data transparency) αλλά και εξαγωγή γνώσης (insights). Παράλληλα, αξιοποίηση
τεχνολογιών predictive analytics με τη βοήθεια προσομοιώσεων (simulations & Modeling) για
καλύτερη προετοιμασία και κατανόηση της διασποράς μιας ασθένειας.
• Ενοποίηση πολλαπλών αναγνωριστικών πολιτικών και χρήση μοναδικής ψηφιακής
ταυτότητας πολιτών για αναγνώριση φυσικού προσώπου και παροχή ασφαλούς
αυθεντικοποίησης για πρόσβαση στις ψηφιακές και μη υπηρεσίες του δημοσίου και του
ευρύτερου ιδιωτικού τομέα (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες).
• Αξιοποίηση τεχνολογιών που βοηθούν στον τομέα της ιχνηλασιμότητας χωρίς να εκτίθενται
τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών. Ανάγκες για δημιουργία εφαρμογών καταγραφής
συμπτωμάτων που να τηρούν τις εν λόγω προϋποθέσεις.
• Αυτοματοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών μέσω αυτοματισμού ροών με χρήση Robotic
Process Automation (RPA) για αντιμετώπιση φαινομένων υπερβολικά αυξημένου φόρτου
AmCham GR – White Paper 2022 114
Επιτροπή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών