Page 112 - AmChamGR Committees | 2022 Whitepapers
P. 112

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

            Η  άνιση  απόκριση  στις  συνέπειες  της  πανδημίας  του  COVID  19,  μιας  κρίσης  κατά  κύριο  λόγο
            υγειονομικής φύσεως, μας δίδαξε ότι η αποτελεσματική λειτουργία των Επιχειρήσεων και των
            Φορέων  του  Δημοσίου  -  παρουσία  απρόβλεπτων  κρίσεων  -  απαιτεί  οργανισμούς  που  είναι
            ευέλικτοι,  ανθεκτικοί  και  ασφαλείς.  Απαιτεί  επιπλέον,  την  ικανότητα  των  επιχειρήσεων  να

            αλληλοεπιδρούν απρόσκοπτα με τους πελάτες και εργαζομένους τους, τόσο στο φυσικό όσο και
            στο  ψηφιακό  πεδίο.  Αναλογικά,  απαιτεί  από  τους  Φορείς  του  Δημοσίου  να  εξυπηρετούν  τους
            πολίτες χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία τους. Παράλληλα, αν αναλογιστούμε τον
            ψηφιακό μετασχηματισμό που επιτελέστηκε την περίοδο  της πανδημίας, θα δούμε ότι στη βάση
            του  αξιοποιεί  κύριες    αναδυόμενες  τεχνολογίες  για  την  επανεφεύρευση  της  επιχείρησης,      τη
            βελτίωση της επιχειρηματικότητας και την προαγωγή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

            Σίγουρα η πανδημία ενίσχυσε και επιτάχυνε την αύξηση της ζήτησης των ψηφιακών υπηρεσιών.
            Οι επιχειρήσεις συνέχισαν αυτή την περίοδο τις επενδύσεις τους σε αυτό το τομέα και επιτάχυναν
            τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Έτσι έδωσαν άμεση και ταχύτερη πρόσβαση στις υπηρεσίες

            και  τα  προϊόντα  τους    στους  πελάτες,  επιτάχυναν  τις  εταιρικές  τους  διαδικασίες  και  τον
            επιχειρηματικό μετασχηματισμό τους, ώστε να  ενισχύσουν τις εσωτερικές τους λειτουργίες. Οι
            φορείς  του  Δημοσίου  με  τη  σειρά  τους,  ανέπτυξαν  πλήθος  υπηρεσιών  εξ  αποστάσεως
            εξυπηρέτησης. Η πανδημία έκανε κατανοητό σε όλους πως η αύξηση της ανταγωνιστικότητας των
            επιχειρήσεων  προϋποθέτει  αυξημένες    επενδύσεις  στις  ψηφιακές  τεχνολογίες,  στον
            επιχειρηματικό μετασχηματισμό, στην αξιοποίηση του προσωπικού και στις εθνικές επενδύσεις για
            την παραγωγή προστιθέμενης αξίας.

            Ποιες όμως είναι οι τεχνολογίες που μπορούν να προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να
            διαφοροποιήσουν τους οργανισμούς στις επιδόσεις τους το διάστημα της κρίσης;


                                                Οι εταιρίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ανταποκρίθηκαν
                                                άμεσα  με  την  προσφορά  τους  σε  όλους  του  τομείς  του
                                                δημοσίου για την καλύτερη λειτουργία του, όπως στον τομέα
                                                της  υγείας, της εκπαίδευσης  και  γενικότερα του  ψηφιακού
                                                μετασχηματισμού του ελληνικού δημοσίου.

                                                Σήμερα, ύστερα από μια διετή περίοδο στην  πανδημία και
                                                προσβλέποντας στην πολυπόθητη κανονικότητα, η Επιτροπή
                                                Πληροφορικής  και  Επικοινωνιών  του  Επιμελητηρίου
                                                προτείνει τέσσερις βασικούς άξονες για την ομαλή μετάβαση

                                                στα  νέα  δεδομένα  και  για  την  περαιτέρω  ανάπτυξη  της
                                                οικονομίας της χώρας.










            AmCham GR – White Paper 2022                                                             112

            Επιτροπή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117