Page 85 - whitepapers-amchamgr-committees
P. 85

συμβαδίζει  με  την  παγκόσμια  τάση  των  brands  να  ταυτίζονται  με  έναν  σκοπό,  τον  οποίο
               αξιοποιούν  για  την  κινητοποίηση  εργαζομένων,  επιχειρηματικών  εταίρων  και  άλλων

               συμμετεχόντων.

               Η διεθνώς αναγνωρισμένη φιλοσοφία του purpose-driven business αποτελεί πάγια θέση του

               Ελληνο-Αμερικανικού  Εμπορικού  Επιμελητηρίου,  ως  μέρος  της  συνεισφοράς  του  στη
               βιωσιμότητα της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας. Στην μετά την πανδημία εποχή, ο
               επαναπροσδιορισμός  του  purpose  γίνεται  επιτακτικός  καθώς  τα  δεδομένα  άλλαξαν.  Το
               ζητούμενο  πλέον  είναι  το  Repurposing  Purpose,  στη  λογική  της  προσαρμογής  των
               υπεύθυνων επιχειρήσεων στον νέο ρεαλισμό.

               Οι θέσεις μας για την επόμενη μέρα
               ➔  Repurposing Purpose - Αναζήτηση σκοπού από τις επιχειρήσεις που να συνάδει με τις
                   νέες συνθήκες και εστίαση των στρατηγικής εταιρικής υπευθυνότητας / βιωσιμότητας.
               ➔  SDG3 – Ο Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης που εστιάζει στην υγεία αποκτά μια νέα δυναμική
                   στη μετά την πανδημία εποχή. Προγράμματα υποστήριξης της υγείας και επίτευξης των
                   προβλέψεων του SDG3 χαίρουν υψηλής αποδοχής.

               ➔  Empathy  -  Ανάδειξη  της  ενσυναίσθησης  ως  βασική  αρετή  ηγεσίας  και  καλλιέργεια
                   επιχειρηματικού κλίματος που να προάγει μια πρότυπη συμπεριφορά ηγετών
               ➔  Agility  -  Προσαρμογή  των  προγραμμάτων  εταιρικής  υπευθυνότητας  στην  ανάγκη  για
                   γρήγορες αποφάσεις όταν το επιτάσσουν οι συνθήκες
               ➔  Solidarity  -  Κεφαλαιοποίηση  του  κλίματος  ομοψυχίας  με  εταιρικά  προγράμματα
                   εθελοντισμού  που  παρακινούν  ανθρώπους  να  λειτουργούν  ως  πρότυπο  πολιτών  στο
                   χώρο εργασίας ή την προσωπική τους ζωή
               ➔  Adaptability  –  Οι  νέοι  κανόνες  για  κοινωνικές  και  επιχειρηματικές  αλληλεπιδράσεις
                   δημιουργούν  μια  νέα  αξία  προσαρμοστικότητας  και  μια  νέα  ισορροπία  μεταξύ

                   επαγγελματικής και προσωπικής ζωής για τους εργαζόμενους. Η τηλε-εργασία ως νέα
                   πραγματικότητα αποτελεί ευκαιρία για προγράμματα κατάρτισης ή παροχής εξοπλισμού
                   / πόρων.
               ➔  Inclusiveness – H ενισχυμένη τάση για κοινωνική συνοχή ευνοεί τη χωρίς αποκλεισμούς
                   επιχειρηματική λειτουργία και ανάπτυξη
               ➔  Stewardship - Η υπεύθυνη διαχείριση πόρων αποδείχθηκε μια αξία που εκτός από το
                   περιβάλλον μπορεί να προστατεύσει την ανθρώπινη ζωή.
               ➔  Data Ethics – Προσαρμογή των κανόνων αλλά και δημιουργία νέου πλαισίου ηθικής μέσα
                   στις  επιχειρήσεις  (πχ  αναθεώρηση  Κωδίκων  Δεοντολογίας)  που  να  προστατεύει  τα
                   προσωπικά δεδομένα και δη δεδομένα υγείας στο νέο περιβάλλον.

               ➔  Collaborative  Success  -  Νέες  συνθήκες  συνεργασίας  δημοσίου-  ιδιωτικού  τομέα.
                   Ανάδειξη  ευκαιριών  για  συνεργασία  με  κοινωνικό  πρόσημο,  όπως  συμπράξεις  για
                   ανάπτυξη  της  εκπαίδευσης  με  τις  νέες  τεχνολογίες  ή  δημιουργία  κεντρικού  φορέα
                   συντονισμού της αρωγής.


               AmCham GR – Επιτροπή Εταιρικής Υπευθυνότητας                                           85
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90