Page 137 - AmChamGR Committees | 2022 Whitepapers
P. 137

όλων των παραπάνω, περιμένουμε για φέτος το καλοκαίρι πολλές κρατήσεις τελευταίας στιγμής
            και αυξημένη αβεβαιότητα λόγω των επιπλοκών του πολέμου στην Ουκρανία.

            Τέλος, για ολόκληρο το 2022, ενώ η προσδοκία είναι ότι τα νησιωτικά και ηπειρωτικά θέρετρα θα
            παρουσιάσουν επίπεδα ανάκαμψης εσόδων που θα τα φέρει κοντά στα επίπεδα του 2019, τα
            ξενοδοχεία  πόλης  και  ιδιαίτερα  στην  Αθήνα  και  τη  Θεσσαλονίκη  αναμένεται  να  έχουν  μέτρια
            ανάκαμψη, λόγω του ισχνού πρώτου τριμήνου που οφείλεται σε μειωμένο κύκλο εργασιών λόγω
            της μετάλλαξης Omicron, της αναβολής των συνεδριακών και επιχειρηματικών ταξιδιών από τα
            τέλη του 2022 στις αρχές του 2023 και τώρα λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.



            ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

               •  Να  προωθηθεί  μια  καμπάνια  της  χώρας  μας,  μόλις  σταθεροποιηθεί  η  κατάσταση  στην
                  Ουκρανία.
               •  Να διαμορφωθεί ένα σχέδιο αναπλήρωσης των χαμένων 600 χιλιάδων Ρώσων/Ουκρανών
                  επισκεπτών.

               •  Να  διαμορφωθεί  ένα  κυβερνητικό  σχέδιο  οικονομικής  στήριξης  για  την  βιομηχανία
                  τουρισμού,  που  να  αντιμετωπίζει  τις  συνέπειες  του  πολέμου,  που  είναι  η  εκτός  ελέγχου
                  αύξηση του ενεργειακού κόστους και της τιμής των πρώτων υλών.
               •  Να ενταθούν οι προσπάθειες από την κυβέρνηση και τον ιδιωτικό τομέα για την αύξηση των
                  απευθείας πτήσεων για τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Μέση Ανατολή και την Κίνα.
               •  Να συνεχίσουν να διαμορφώνονται σαφείς και αποτελεσματικές ταξιδιωτικές οδηγίες για την
                  είσοδο στην Ελλάδα. Να παρέχονται εύκολες λύσεις για επισκέπτες που νοσούν με COVID-19
                  κατά την παραμονή τους στην Ελλάδα.
               •  Να συνεχίσουν να αναπτύσσονται αυστηρά και αποτελεσματικά πρωτόκολλα υγείας για όλες
                  τις  επιχειρήσεις  που  σχετίζονται  με  τον  τουρισμό.  Να  παρέχεται  εύκολη  πρόσβαση  σε

                  αυτοδιαγνωστικό έλεγχο και διαγνωστικά τεστ COVID-19.
               •  Να  συνεχίσει  η  δυναμική  διαφημιστική  καμπάνια  στις  βασικές  αγορές  των  ΗΠΑ  και  της
                  Μέσης Ανατολής, διατηρώντας παράλληλα την αντίστοιχη προσπάθεια στις παραδοσιακές
                  ευρωπαϊκές αγορές.
               •  Να ενταθούν οι προσπάθειες να χαρακτηριστεί το λιμάνι του Πειραιά ως «Cruise Home Port»
                  και  να  επεκταθεί  αυτή  η  πρακτική  και  στο  λιμάνι  της  Θεσσαλονίκης  ως  πρόσθετη
                  εγκατάσταση «Homeporting».
               •  Να επεκτείνει ο κλάδος κρουαζιέρας χρονικά τον κύκλο εργασιών του, ώστε να συμπεριλάβει
                  τα τέλη του φθινοπώρου, το χειμώνα και τις αρχές καλοκαιριού με λιμάνι προορισμού την

                  Αθήνα.
               •  Να ρυθμιστεί ο κλάδος βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων ώστε να διασφαλίζεται ότι παρέχει
                  ασφαλή, καθαρή και νόμιμη διαμονή, και ότι συμμορφώνεται με τις νομικές και φορολογικές
                  απαιτήσεις της Ελλάδας.
               •  Να συνεχίσει η κυβέρνηση να υποστηρίζει τη βιομηχανία με επιδοτήσεις που στοχεύουν στη
                  στήριξη των μικρότερων επιχειρήσεων και των εργαζομένων τους.

            AmCham GR – White Paper 2022                                                              137
            Επιτροπή Τουρισμού
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142