Page 130 - whitepapers-amchamgr-committees
P. 130

ραγδαία μείωση σε καταστήματα λιανικής και πολύ μεγάλη αύξηση στις μικρομεταφορές
               από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

               Οι ελληνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν πολύ γρήγορα στα νέα δεδομένα,
               να  προσαρμόσουν  τις  δομές  τους  και  τη  διαχείριση  πελατών  μέσα  από  το  ψηφιακό
               μετασχηματισμό  τους,  να  προσαρμόσουν  το  προϊοντικό  τους  χαρτοφυλάκιο  και  το
               χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών τους στους νέους κανονισμούς και στις απαιτήσεις υγιεινής και
               ασφάλειας. Επίσης, θα πρέπει να αναζητήσουν νέα κανάλια διάθεσης και να επενδύσουν
               περισσότερο στο ‘έξυπνο και στοχευμένο’ μάρκετινγκ. Παράλληλα, θα πρέπει να ενισχυθούν
               προσπάθειες δημιουργίας ελληνικών συνεργατικών σχημάτων διανομής που θα αναλάβουν
               πιο  ενεργητικό  ρόλο  στην  προώθηση  και  διανομή  ελληνικών  προϊόντων,  δεδομένου  ότι
               σήμερα το 80% αυτών των προϊόντων διακινείται μέσω καναλιών άλλων χωρών.
               Κλείνοντας,  η  ορθή  διαχείριση  του  COVID-19  στη  χώρα  μας  έχει  δημιουργήσει  όλες  τις

               απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις να αυξήσουν το μερίδιό τους και
               τις συνεργασίες τους με αντίστοιχες αμερικανικές, έχοντας ιδιαίτερο πλεονέκτημα σε σχέση
               με επιχειρήσεις από χώρες όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Τουρκία.



               Λίγα λόγια για το τμήμα διεθνούς εμπορίου «TradeUSA»
               Το τμήμα διεθνούς εμπορίου TradeUSA του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
               αποτελεί έναν εσωτερικό μηχανισμό που αναπτύχθηκε το 2013, με στόχο την ενημέρωση,
               εκπαίδευση,  υποστήριξη  και  καθοδήγηση  των  ελληνικών  επιχειρήσεων  που
               προσανατολίζουν  τις  εξαγωγικές  τους  δραστηριότητες  στην  αγορά  των  Η.Π.Α.  Με  τις
               πολύπλευρες δράσεις και πρωτοβουλίες του, που περιλαμβάνουν τη διεξαγωγή σεμιναρίων
               σε κομβικές πόλεις της περιφέρειας σε συνεργασία με τους τοπικούς αρμόδιους φορείς, το

               ετήσιο συνέδριο ExportUSA Forum, τη διασύνδεση των Ελλήνων εξαγωγέων με Αμερικανούς
               εισαγωγείς,  διανομείς  και  αγοραστές  μέσα  από  εκδηλώσεις  δικτύωσης,  επιχειρηματικών
               αποστολών,  εκθεσιακών  συμμετοχών  και  B2B  συναντήσεων,  καθώς  και  με  την  παροχή
               συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα εξαγωγών, συμπεριλαμβανομένης της κανονιστικής
               συμμόρφωσης με τον FDA, καλύπτει όλο το φάσμα των αναγκών των ελληνικών εξαγωγικών
               επιχειρήσεων.


               Περισσότερα για το Τμήμα TradeUSA:
               https://www.amcham.gr/tradeusa/





















               AmCham GR –Τμήμα TradeUSA                                                              130
   125   126   127   128   129   130   131   132