Page 129 - whitepapers-amchamgr-committees
P. 129

Το διεθνές εμπορικό ισοζύγιο ήταν αρνητικό κατά 64,2 δισεκατομμύρια δολάρια το Μάρτιο,

               σημειώνοντας αύξηση 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια από 59,9 δισεκατομμύρια δολάρια τον
               Φεβρουάριο.  Οι  εξαγωγές  αγαθών  για  το  Μάρτιο  ήταν  127,6  δισεκατομμύρια  δολάρια,
               μειωμένες  κατά  9,1  δισεκατομμύρια  δολάρια  από  τις  αντίστοιχες  εξαγωγές  του
               Φεβρουαρίου. Οι εισαγωγές αγαθών για το Μάρτιο ήταν 191,9 δισεκατομμύρια δολάρια,
               δηλαδή 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια λιγότερο από τις εισαγωγές του Φεβρουαρίου.


               Προτάσεις – Συνοπτικά

                  •  Συνεχής  ενημέρωση  των  ελληνικών  εξαγωγικών  εταιριών  για  τις  καταναλωτικές
                     συμπεριφορές και θέματα εμπορικών διαδικασιών

                  •  Επιμόρφωση  των  παραγωγικών  και  εξαγωγικών  εταιριών  για  αξιοποίηση  των  νέων
                     τεχνολογιών στην παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων τους

                  •  Επιμόρφωση  εταιριών  για  τα  νέα  παραγωγικά  πρότυπα  (περιβαλλοντική
                     συμμόρφωση, νέες τεχνολογίες, κ.α.)

                  •  Ψηφιακός μετασχηματισμός και οργάνωση της δομής και υποδομής των ελληνικών
                     επιχειρήσεων ώστε να λειτουργούν στο νέο ψηφιακό περιβάλλον χωρίς να αναιρείται
                     η συνέχεια και η συνέπεια της εξυπηρέτησης των πελατών ή/και της επικοινωνίας με
                     τις αμερικανικές επιχειρήσεις

                  •  Στόχευση με μεγαλύτερη γεωγραφική ακρίβεια στην αγορά στόχο με σκοπό τη μείωση
                     της  μεγάλης  διασποράς  συνεργασιών  σε  πολλές  και  διάφορες  πολιτείες  και  τη

                     διατήρηση αποτελεσματικού ελέγχου

                  •  Εκσυγχρονισμός κριτηρίων οικονομικής υποστήριξης εξωστρέφειας των επιχειρήσεων

                  •  Επιλογή υποστήριξης εκθέσεων με συγκεκριμένα κριτήρια

                  •  Δημιουργία  μητρώου  εκθετών  εμπλουτισμένο  με  βαθμολογικά  κριτήρια
                     επιλεξιμότητας  (θετική  παρουσία  και  συμπεριφορά,  διεκδίκηση  Β2Β  συναντήσεων,
                     συμμετοχή σε workshops έκθεσης, συμμετοχή στα επιμορφωτικά σεμινάρια πριν την
                     έκθεση)



               Επίλογος

               Οι επιπτώσεις της πανδημίας είναι νωρίς ακόμη να προσδιοριστούν και απαιτείται συνεχής
               παρακολούθηση των εξελίξεων και επαγρύπνηση των εταιριών με σκοπό την καταγραφή και
               την προσαρμογή στο πολύ δυναμικό περιβάλλον.
               Εκτιμάται πως η αναμενόμενη αύξηση της ανεργίας στις Η.Π.Α. ενδέχεται να αγγίξει το 20%,
               γεγονός που  θα επιφέρει μεγάλη αλλαγή με τη μείωση των εισοδημάτων στην καταναλωτική
               δαπάνη. Παράλληλα, προβλέπεται πως θα υπάρχει εξαιρετική μείωση των επαγγελματικών
               ταξιδιών  (αεροπορικές  μετακινήσεις,  ξενοδοχεία,  εστιατόρια).    Επίσης,  παρατηρήθηκε


               AmCham GR –Τμήμα TradeUSA                                                              129
   124   125   126   127   128   129   130   131   132