Το τμήμα διεθνούς εμπορίου “TradeUSA” του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και οι εταίροι του, στοχεύουν στη συνεχή εκπαίδευση των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω της «διάδοσης της γνώσης» σε εθνικό επίπεδο, προσφέροντας σε βάθος ανάλυση σε κρίσιμα εμπορικά θέματα που αντιμετωπίζουν.
Σε αυτό το πλαίσιο διοργανώνουν τα σεμινάρια TradeUSA Workshops: “Prepare – Plan – Execute” σε κομβικές πόλεις της περιφέρειας σε συνεργασία με τοπικούς φορείς.
Στις 27 Φεβρουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκε workshop στην Καβάλα σε συνδιοργάνωση με το Επιμελητήριο Καβάλας. Το σεμινάριο παρακολούθησαν επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται κυρίως στους κλάδους τροφίμων και ποτών, μαρμάρων και καλλυντικών. Οι εκπρόσωποι είχαν την ευκαιρία, μέσω των ομιλιών εξειδικευμένων στελεχών, να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις για την αμερικανική αγορά και την ομαλή διείσδυσή τους σε αυτήν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
- Ανάλυση της Αμερικανικής αγοράς Ανά Κλάδο Δραστηριότητας –
Στρατηγική Marketing & Προδιαγραφές Συσκευασίας και Προϊόντος
Δημήτρης Καραβασίλης, Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Εξαγωγών, Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο & Διευθύνων Σύμβουλος, DK Marketing - US Online Sales Trends
Μπέττυ Βενιέρη, Operations Manager, Idea Monkeys
Κατά τη διαδικασία εξαγωγής
- Credit Insurance: The safe road to exports and growth
Παναγιώτης Λυμπερίου, Sales Representative, Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguro - GS1 standards: Essentials for entry to the US Market
Δημήτρης Χρήστου, Director, Market Development, GS1 Association Greece - CPG(Consumer Packaged Goods): Global Trends & GS1 Standards
Δρ. Γεώργιος Σαρανταυγάς, Director, Standards & Solutions, GS1 Association Greece